Filmnéző - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://filmnezo2.blog.hu/2017/07/20/6_film_amik_lehutenek_a_nagy_nyari_melegben/full_commentlist/1#c41496385
Válasz erre: 6 film, amik lehűtenek a nagy nyári melegben
2022-07-25T15:32:30+02:00
2022-07-25T15:32:30+02:00
Lobo Marunga
http://blog.hu/user/1089832
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2017/07/20/6_film_amik_lehutenek_a_nagy_nyari_melegben?full_commentlist=1#c33454479" class="reply_nick_808162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33454479 );">@Filmnéző Lehel</a>: Ha szereted, magyarázz meg nekem egy dolgot: Amikor fáznak a könyvtárban, miért a könyveket égetik el? Egyrészt a könyv elég rossz tüzelő, nehezen gyullad, de nem ez a gond: Tele a könyvtár fából készült bútorokkal, amiket eszükbe se jut tűzre tenni. Oké, nincs baltájuk. A tüzük viszont elég nagy, néhány polc, szék szétverve simán ráférne. Ez engem annyira idegesít, hogy elrontja az egész filmet.
https://filmnezo2.blog.hu/2016/07/11/tini_nindzsa_teknocok_2_elo_az_arnyekbol_kritika/full_commentlist/1#c40257442
Válasz erre: Tini Nindzsa Teknőcök 2. - Elő Az Árnyékból - kritika
2021-05-11T14:07:30+02:00
2021-05-11T14:07:30+02:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
Ahogy a második részeknél szokás, minden ami az elsőből+még egy lapát, de nem is kell több. Szórakoztató 4 fun film. Nulla komolysága a történetnek, vagy az akcióknak, de ez jól is áll neki.
https://filmnezo2.blog.hu/2016/10/02/a_kiehezettek_kritika/full_commentlist/1#c40203598
Válasz erre: A Kiéhezettek - kritika
2021-05-03T14:07:19+02:00
2021-05-03T14:07:19+02:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
Nem sokat tesz a zsánerhez, de korrekt szórakozás. Ami tetszett a sok látkép/távoli felvétel arról, mivé lett a világ.<br />
Az angolok nagyon szeretik a szaladgálós zombikat (28 nappal/héttel később ugye?)
https://filmnezo2.blog.hu/2018/09/09/kivegzesi_para_c/full_commentlist/1#c40119934
Válasz erre: Kivégzési Parancs - kritika
2021-04-10T20:23:25+02:00
2021-04-10T20:23:25+02:00
vg123
http://blog.hu/user/394031
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/09/09/kivegzesi_para_c?full_commentlist=1#c40118934" class="reply_nick_987440" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40118934 );">@gyanattila</a>: Nekem legalább van modorom. Önnek nincs. Sajnálom önt. <br />
Többet nem tehetek önért. <br />
Egyébként Orbán tesz róla, hogy józan ésszel ne lehessen élni ebben az országban. Az emberek pénzére és nyomorára utazik Orbán. De ön boldog. <br />
Mert ugye boldogok a lélekben szegények. <br />
Ez ma nagyon igaz. <br />
Mert Szájer.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/09/09/kivegzesi_para_c/full_commentlist/1#c40118934
Válasz erre: Kivégzési Parancs - kritika
2021-04-10T16:03:01+02:00
2021-04-10T16:03:01+02:00
gyanattila
http://blog.hu/user/987440
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/09/09/kivegzesi_para_c?full_commentlist=1#c35804117" class="reply_nick_394031" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35804117 );">@vg123</a>: Szerintem nem jól csoportosítasz. Vannak azok az emberek, akik élvezik az életüket, és vannak azok a szánalmas Orbán fóbiás propagandisták, akik egy filmet nem tudnak végignézni anélkül, hogy közben ne Orbán járna a fejükben, és azt gondoják, hogy ezt a fétisüket egy filmkritika kommentelésében is muszáj a világ tudtára adniuk. Rossz lehet, őszintén sajnállak.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/08/29/a_kimeletlen_kritika/full_commentlist/1#c38955840
Válasz erre: A Kíméletlen - kritika
2020-09-18T15:14:15+02:00
2020-09-18T15:14:15+02:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
kegyetlenül naturalista, realista(?), igaz történeten alapuló börtönfilm, amiben egy fehér drogos-thaiboxos kerül ázsai börtönbe. A főszereplő (by the order of the peaky blinders) nagyon jó, érdekes ötlet, hogy a szövegek jó részét nem értjük, ahogy ő se.<br />
Amitől nem a "tipikus" börtönös verkedős az az, hogy semmi, de semmi erkölcsi felmelkedés nincs benne.<br />
Jó általában sem arról szoktak szólni, hogy a főszereplők milyen széplelkű ifjak, de itt?! Egy junkie aki anyagot akar és azért bármire is hajlandó.
https://filmnezo2.blog.hu/2020/07/02/filmnezo_podcast_48_felhoatlasz_the_rocky_horror_picture_show_az_utolso_haz_balra/full_commentlist/1#c38663590
Válasz erre: Filmnéző Podcast #48 (Felhőatlasz, The Rocky Horror Picture Show, Az utolsó ház balra)
2020-07-04T03:17:06+02:00
2020-07-04T03:17:06+02:00
JudgeBravo
http://blog.hu/user/1398509
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2020/07/02/filmnezo_podcast_48_felhoatlasz_the_rocky_horror_picture_show_az_utolso_haz_balra?full_commentlist=1#c38662196" class="reply_nick_808162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38662196 );">@Filmnéző Lehel</a>: saját tapasztalatból mondom, nem. :D
https://filmnezo2.blog.hu/2020/07/02/filmnezo_podcast_48_felhoatlasz_the_rocky_horror_picture_show_az_utolso_haz_balra/full_commentlist/1#c38662196
Válasz erre: Filmnéző Podcast #48 (Felhőatlasz, The Rocky Horror Picture Show, Az utolsó ház balra)
2020-07-03T16:39:23+02:00
2020-07-03T16:39:23+02:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2020/07/02/filmnezo_podcast_48_felhoatlasz_the_rocky_horror_picture_show_az_utolso_haz_balra?full_commentlist=1#c38661516" class="reply_nick_1398509" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38661516 );">@JudgeBravo</a>: Köszi, hogy szóltál, a blog ajánlóban javítottam, de nem tudom, hogy ez a címlap megjelenésben is változtatni fogja e.
https://filmnezo2.blog.hu/2020/07/02/filmnezo_podcast_48_felhoatlasz_the_rocky_horror_picture_show_az_utolso_haz_balra/full_commentlist/1#c38661516
Válasz erre: Filmnéző Podcast #48 (Felhőatlasz, The Rocky Horror Picture Show, Az utolsó ház balra)
2020-07-03T13:28:58+02:00
2020-07-03T13:28:58+02:00
JudgeBravo
http://blog.hu/user/1398509
*Wachowski
https://filmnezo2.blog.hu/2020/01/26/2019_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c38108872
Válasz erre: 2019 sorozatai szerintem
2020-01-31T13:23:21+01:00
2020-01-31T13:23:21+01:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2020/01/26/2019_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c38095412" class="reply_nick_1150958" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38095412 );">@Couch Club Szunyi</a>: amikor a mr robotba belépet a szexuáliszaklatás panda az nekem erősen devalválta az egészet
https://filmnezo2.blog.hu/2020/01/26/2019_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c38095412
Válasz erre: 2019 sorozatai szerintem
2020-01-27T16:39:34+01:00
2020-01-27T16:39:34+01:00
Couch Club Szunyi
http://blog.hu/user/1150958
minden egyes ilyen gyűjtés, amiből kihagyják a mr. robot aktuális évadát, de bekerül a trónok harca........
https://filmnezo2.blog.hu/2020/01/26/2019_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c38094614
Válasz erre: 2019 sorozatai szerintem
2020-01-27T12:35:46+01:00
2020-01-27T12:35:46+01:00
Yda
http://blog.hu/user/280948
The Marvelous Mrs. Maisel 3. évad
https://filmnezo2.blog.hu/2020/01/26/2019_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c38094546
Válasz erre: 2019 sorozatai szerintem
2020-01-27T12:19:51+01:00
2020-01-27T12:19:51+01:00
Sam. Joe
http://blog.hu/user/167667
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2020/01/26/2019_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c38093812" class="reply_nick_824438" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38093812 );">@Alick</a>: Mélységesen egyetértek, de imádtam az egészet ennek ellenére is, mert amit kihoztak az eredeti Philip K. Dick műből az elsőosztályú. Szerintem Dick összes műve olyan, hogy felállít egy tök jó univerzumot, hogy aztán látványosan ne tudjon vele mit kezdeni. Ez itt ugye az első szezon. Aztán a további három már olyanok műve, akiknek szemlátomást volt fogalmuk a történelemről. Na, én ezt kedveltem nagyon benne. A "For all Mankind" is ilyen fikció. Nagyon bírom, itthon méltánytalanul ismeretlen. Jobban várom a második szezont, mint a Mandaloriant. Pedig. :-)
https://filmnezo2.blog.hu/2020/01/26/2019_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c38093812
Válasz erre: 2019 sorozatai szerintem
2020-01-27T09:02:21+01:00
2020-01-27T09:02:21+01:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2020/01/26/2019_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c38093592" class="reply_nick_167667" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38093592 );">@Sam. Joe</a>: A MHC jó volt, csak a vége elég bénára sikeredett.
https://filmnezo2.blog.hu/2020/01/26/2019_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c38093592
Válasz erre: 2019 sorozatai szerintem
2020-01-27T07:38:08+01:00
2020-01-27T07:38:08+01:00
Sam. Joe
http://blog.hu/user/167667
Man in the High Castle utolsó szezon és For all Mankind első szezon.
https://filmnezo2.blog.hu/2017/11/21/5_ok_amiert_nezned_kene_a_vikingeket/full_commentlist/1#c37962300
Válasz erre: 5 ok amiért nézned kéne a Vikingeket!
2019-12-19T19:41:00+01:00
2019-12-19T19:41:00+01:00
Bogyó 2
http://blog.hu/user/178248
Ez is kicsit vicces, hogy a vikingek, akiknek fontos a becsület. Hát igen. Békés földművelőket, fegyvertelen papokat lemészárolni, rabszolgaszíjra fűzni, nőket megerőszakolni majd kivégezni, megkínozni, rabolni, fosztogatni marhára becsületes. Felesleges idealizálni a kort, a film se teszi, jól bemutatja milyen létbizonytalanság volt, mennyire az erősebb kutya elve érvényesült, a nagyvonalúság, könyörület kivételes volt, állandó viszálykodások, folyamatos bosszúállások, kegyetlenkedések, szenvedés és boldogtalanság jellemezte a kort. Igyekeztek gyorsan élni, mert rövid volt az élet és ezt ők is rövidítették. Gyermeki dolog valamiféle hősi dolognak beállítani az angol települések lerohanását, a lakosok lemészárolását, mind ez csak a pénzért ment, ami elsősorban a vezérek érdeke volt, csak megideologizálták parasztvakító hősies körítéssel.
https://filmnezo2.blog.hu/2017/11/21/5_ok_amiert_nezned_kene_a_vikingeket/full_commentlist/1#c37962262
Válasz erre: 5 ok amiért nézned kéne a Vikingeket!
2019-12-19T19:27:51+01:00
2019-12-19T19:27:51+01:00
Bogyó 2
http://blog.hu/user/178248
Valóban igaz, hogy a történelmi hűség sok kívánnivalót hagy maga után. Pl. elképesztő, hogy képesek voltak nagy gótikus katedrálisokat mutatni a filmben, amikor azok kb.2-3 száz évvel később kezdtek épülni.És az nem kevés idő, konkrétan addigra a vikingek már nem portyázta és megkeresztelkedtek mind. Az. hogy "nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a Vikingek a lehető legjobban igazodjon a történelmi feljegyzésekhez." elég érdekes akkor az a nagy hangsúly is igen kicsi volt. Az itt rokonoknak kikiáltott szereplők jórészéről alig tudunk valamit, valójában összeszedtek pár nevet a korból 1-2 infóval amit tudtak, és egy totál kitalált sztorit kapcsolatokat alkottak.Ragnar pl. talán nem is létezett, Csonttalan Ivar igen, Rollóról szó nincs, hogy köze volna a Ragnarokhoz, A film a sagákat veszi inkább alapul, de azokról tudjuk, hogy a több időbeli és földrajzi különbséget mos egybe a sztori okán. Flokiról is annyit tudni, volt egy ilyen izlandi telepes viking. Értem én, hogy egyeseket nem érdekel a korhűség, azaz a valóság, de akkor fogadjuk el, hogy ez csak mese, ami valóságnak igyekszik magát feltüntetni, mert sárkányok éppen nincsenek benne, hiszen mérgeskígyók se voltak akkor Angliában.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37783172
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-28T12:32:02+01:00
2019-10-28T12:32:02+01:00
David Carradine
http://blog.hu/user/310449
És Én vagyok minden rossz tél kevés terméssel. Minden rossz álma. Minden kevés búza. Én vagyok az Úr, aki lesújt rátok megtorló kézzel
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37783112
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-28T12:13:58+01:00
2019-10-28T12:13:58+01:00
David Carradine
http://blog.hu/user/310449
Conan, a barbárnál ott van, hogy 1982-t írunk. Akkoriban egy B movie simán volt A movie. A zene és az oparatőr meg ennyi. Oscar szerintem. <a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=G80fw5wGq14">www.youtube.com/watch?v=G80fw5wGq14</a>
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37782886
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-28T10:38:21+01:00
2019-10-28T10:38:21+01:00
David Carradine
http://blog.hu/user/310449
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37782870" class="reply_nick_310449" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37782870 );">@David Carradine</a>: Nem legyőzhetetetlen, miért nem szólt a helyesírás ellenőrzőm? Bocsánat.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37782870
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-28T10:33:00+01:00
2019-10-28T10:33:00+01:00
David Carradine
http://blog.hu/user/310449
A Predatorban ott van a félelem, attól, amit nem ismersz. Minden filmes technológiát bevetettek ehhez, és egyes-egyedül Arny maradt legyőzhetetelen. A jó döntés, hogy nem JCVD lett a Predátor, és választottak olyat, aki 30 centivel Arnold bácsinál is magasabb.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37718004
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-09T13:03:38+02:00
2019-10-09T13:03:38+02:00
David Carradine
http://blog.hu/user/310449
És, ma már valóban nem vicces az, hogy Conan leüti a tevét, de az operatőri munka, és a zene király. Roland-énekről azért illene tudni...
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37717914
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-09T12:42:29+02:00
2019-10-09T12:42:29+02:00
David Carradine
http://blog.hu/user/310449
Köszönöm, hogy nem troll, Te is tök értelmes dolgokat írtál le, ezért a szmájli... :)
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37715326
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-08T18:16:35+02:00
2019-10-08T18:16:35+02:00
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37712196" class="reply_nick_310449" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37712196 );">@David Carradine</a>: A poszt igazából filmajánló, nem rólad szól :-D<br />
<br />
Azt nem ártott volna az első film kapcsán megemlíteni, hogy egy kultnak számító anime élőszereplős feldolgozásáról van szó (amihez az anime rendezője is a nevét adta). Engem érdekel, meg fogom nézni (annak ellenére, hogy egyre inkább azt gondolom, animét élő színészekkel nem lehet jól megcsinálni - nagy megkönnyebbülés volt, hogy Keanu Reeves nem lesz Spike Spiegel, bár, úgy tűnik, egy Cowboy Bebop sorozatot nem úszunk meg).<br />
A Sand Castle is érdekel, ki tudja, volt már részem kellemes meglepetésben hasonlóan rejtőzködő filmekkel (például a Bravo Two Zeróval) kapcsolatban.<br />
A Conanról nem volt szó a posztban, szóval nem is kellene reagálnom rá, de azért pár szót: nem tetszett. Sajnos a varázslós-ősivilágos-harcos filmek nekem nem jönnek be, nem tudok mit mondani operatőr- és zeneszerzőügyileg sem, mert szinte semmi nem maradt meg bennem a filmből (jaja, megnéztem, mert hát mégis vhs-korszak meg minden, de nem ütötte meg az ingerküszöbömet - bár kölökkoromban persze sokszor felidézték a jelenetet, amiben Ar... akarom mondani, Conan leüti a tevét, de ez meg mai szemmel már nem is vicces). Roland-ének és miegyéb. Hát jól van.<br />
<br />
Ez a poszt a posztoló szubjektív mondanivalója. Azt ugyan túlzásnak gondolom én is, hogy ezeket a filmeket illene megnézni, de hát ugye olyan cím kell, ami kattintásra csábít. A magam részéről azt mondom, nincs olyan film, amit látni kell/illik (sem olyan könyv, amit olvasni kell/illik, sem olyan zene, amit hallani kell/illik), ez hülyeség. Ezek nélkül simán le lehet élni az életet (és milliárdszámra vannak olyanok, akik le is élik így). Olyan esetleg van, amit érdemes látni-olvasni-hallani. Lám, én is úgy fogok meghalni egy napon, hogy a Roland-énekről nem fogok tudni szinte semmit (ellenben olvasok Claire Kenneth regényeket, mily szörnyűség).<br />
(Mellesleg én a Predatorért sem vagyok oda, ezt még csak meg sem tudom igazán magyarázni, de nekem valahogy... mindig hiányérzetem van, amikor megnézem. Csak tudnám, miben reménykedem folyton, hogy időnként újra megnézem... :-D )<br />
Utólag átgondolva tényleg nem trollt kellett volna írnom, de hát ez van.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37712196
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-07T20:14:50+02:00
2019-10-07T20:14:50+02:00
David Carradine
http://blog.hu/user/310449
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37691688" class="reply_nick_345318" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37691688 );">@Tralfamador75</a>: Igazságod vagyon, szűrjük ki egymást... :) Esetleg, ha hozzászólnál ahhoz is, amit a filmes múalkotásokkal kapcsolatban közzé tettem, megköszönném. Mert erről szól a poszt. Hogyan is állunk a Conan, a barbár operatőri, zeneszerzői munkájával kapcsolatban, és nem csak minősítenél? Láttad a filmet? És ki a troll?
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37695952
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-03T08:57:05+02:00
2019-10-03T08:57:05+02:00
axolotl77
http://blog.hu/user/649469
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37695494" class="reply_nick_1329" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37695494 );">@Tesztelo.hu</a>: Kösz a tippet, bár már közben megváltozott trakt.tv-re a domain. <br />
Remélem elég nagy merítéssel dolgozik és tényleg be tudok mindent jelölni, amit már láttam és látni kívánok.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37695494
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-02T23:33:58+02:00
2019-10-02T23:33:58+02:00
KékFény6
http://blog.hu/user/1329
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37689018" class="reply_nick_649469" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37689018 );">@axolotl77</a>: Ajánlom a trakt.com-ot, jó kis filmes listákat lehet készíteni, és vezeti, hogy mit láttál, és mit nem. (Kodi alapból be tudja pl. jelölni rajta.)
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37692058
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-02T09:27:09+02:00
2019-10-02T09:27:09+02:00
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37690732" class="reply_nick_126899" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37690732 );">@exterminador</a>: nem, de most, hogy rákerestem, biztos, hogy megnézem, de azért ez egy Coen film, szóval hiába Netflix, egész más liga, mint az átlag Netflix film :)
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37691740
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-02T07:03:11+02:00
2019-10-02T07:03:11+02:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37688402" class="reply_nick_1388137" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37688402 );">@Eugene Horse</a>: Ha azt nézed, hogy Lucas az 1..3 résszel, majd a Disney miket produkált Csillagok Háborúja fronton, szerintem ezeket elég nehéz lenne alulmúlni.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37691726
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-02T06:34:08+02:00
2019-10-02T06:34:08+02:00
Ursus Arctus
http://blog.hu/user/1143614
A Netflix finoman szólva nem épp a minőség és az "A" kategóriás filmek szinonímája. Időnként bukkannak jó dolgokra (eljutva a "B" környèkére) mint tavaly a Bird Box című filmmel, de többnyire lent van a szintjük a pincében.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37691688
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-02T05:03:09+02:00
2019-10-02T05:03:09+02:00
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37691682" class="reply_nick_310449" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37691682 );">@David Carradine</a>: "Béres Zsolt Péter azonban egy troll-hozzászóló"<br />
Mondta ezt a másik troll :-D
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37691682
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-02T04:15:33+02:00
2019-10-02T04:15:33+02:00
David Carradine
http://blog.hu/user/310449
Ez, amit írsz, ne haragudj, de nyelvtanilag is kifogásolható. Nem vagyok nyelvtan náci, de tanulj meg helyesen írni, ha blogot akarsz vezetni, mert Rád fognak mászni. Lehet, hogy nem érdekel, ezt is elfogadom. Csak egy tanács volt. Azonban a film ajánlásaid is hagynak maguk után némi kívánni <br />
valót. ZS kategóriának a ZS kategóriája, nem A,B,C,D hanem Zs. Minden film, amit a blogodon ajánlásban találtam. Leggyengébb forgatókönyvvel, leggyengébb dramaturgiával, leggyengébb színészi játékkal. Ha ez jó Neked, Isten látja lelked. Szerintem úgy kalap kaki, ahogy van a legjobban általad beharangozott is. Kettőt is megnéztem - csak félig, pedig ilyet nem szoktam, de nem tudtam végig, félbe kellett hagynom, pedig türelmes ember vagyok. A legígéretesebbek a válogatásaidban, jó leírással olyan gyenge, primitív, gagyi médiatermékek, mint a hájderménkű. Sharkando 3 szintű, de még az is jobb, mert eleve poénra veszi magát. Ajánlásaid a leggagyibb ZS kat. akció, és zombi filmek, most komcsi, ezt "illik" látni?? Én anno nagyon szerettem az akkor még A kat-nak számító, de amúgy meg B kat akciófilmeket. Jó, ennek volt 30 éve, és még 20 éves sem voltam, mentségemre írható... Akkor nagy szám volt a Predátor, Terminátor, Rocky, Rambo, Véres játék (Kickboxer 1) VHS-en. A Predátor és a Terminátor, valamint a Rambo 1 ma is megállja a helyét filmként. A Conan, a barbárból szakdolgoztam a második egyetemi diplomámat, összehasonlítva a Roland-énekkel kultúrtörténeti alapon... Az sem gyenge, főként Basil Poledouris filmzenéjével, és a (szerintem) legjobb operatőri munkával súlyosbítva. Azonban amiket Te több 5-ös listában felsoroltál "illik megnézni filmként" abban én sajnos semmi értelmezhetőt nem találtam. Pedig utána jártam, néztem IMDB, Port linket, megnéztem a trailereket, kritikákat (bár az nem sokat számít, mindig futhat jégre az ember), stb. Nem fogok mindenféle nagyképűséget írni, hogy nézz Tarkovszkijt, Roman Polanskit, meg ha Kurosawat nem szereted, a szememben nem vagy ember. Amiket ötös listaként felhoztál, ajánlottál, amiatt sajnos nem vagy a szememben jó film-ismerő, és filmkritikus, de ezt abszolút elfogadom azzal, hogy mindig hivatkoztál a saját szubjektumodra, és a saját blogodon azt csinálsz, amit akarsz. Azért egyéni, és ne szóljon bele senki, illetve joggal kéred ki magadnak.Tőlem is... Béres Zsolt Péter azonban egy troll-hozzászóló, dekával nem jobb, mint a nyelvtan-nácik. És kicsi a pöcse, az enyém viszont nagyon nagy, és simán le-pisikardozom. Most tényleg visszamentünk az oviba, vagy lehet itt értelmes konverzációt is folytatni?
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37690832
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T21:03:03+02:00
2019-10-01T21:03:03+02:00
Béres Zsolt Péter
http://blog.hu/user/925055
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37690192" class="reply_nick_454102" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37690192 );">@nyikk</a>: Neked, mint kívülállónak, mi a véleményed az intelligenciáról?
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37690732
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T20:32:18+02:00
2019-10-01T20:32:18+02:00
exterminador
http://blog.hu/user/126899
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37688402" class="reply_nick_1388137" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37688402 );">@Eugene Horse</a>: már ne haragudj, de láttad például a The Ballad of Buster Scruggsot?
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37690278
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T18:48:17+02:00
2019-10-01T18:48:17+02:00
PiBá
http://blog.hu/user/348128
Illene???<br />
Igen hülye cím. Ajánlást szívesen látok, de hogy valamit illene látnom? Na ne.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37690192
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T18:32:34+02:00
2019-10-01T18:32:34+02:00
nyikk
http://blog.hu/user/454102
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37689866" class="reply_nick_925055" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37689866 );">@Béres Zsolt Péter</a>: <br />
Tudod faszfej, ha nem olvasom el, nem tudom, hogy szar. Amúgy meg szidtam én a kurva anyádat?
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37689876
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T17:11:07+02:00
2019-10-01T17:11:07+02:00
Béres Zsolt Péter
http://blog.hu/user/925055
Én már rég rájöttem, a nyelvtudoroknak kicsi a pöcsük. Így kompenzálnak. Nem is érdemes foglalkozni ezzel.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37689866
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T17:08:44+02:00
2019-10-01T17:08:44+02:00
Béres Zsolt Péter
http://blog.hu/user/925055
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37689782" class="reply_nick_454102" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37689782 );">@nyikk</a>: Szerintem pedig Te ne olvass olyat ami nem tetszik. Azt a kevés iq-dat ne pazarold.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37689782
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T16:49:14+02:00
2019-10-01T16:49:14+02:00
nyikk
http://blog.hu/user/454102
Szerintem ne írjál.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/04/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_711/full_commentlist/1#c37689312
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #3
2019-10-01T14:30:24+02:00
2019-10-01T14:30:24+02:00
_Wasp_
http://blog.hu/user/77679
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/04/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_711?full_commentlist=1#c36075793" class="reply_nick_169612" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36075793 );">@gigabursch</a>: messze nem volt nála sem tehetségesebb...
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37689300
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T14:26:21+02:00
2019-10-01T14:26:21+02:00
axolotl77
http://blog.hu/user/649469
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37689182" class="reply_nick_738796" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37689182 );">@theus</a>: "Szegény barátom, az élet nem habostorta. Csapásokat adunk, és csapásokat kapunk."
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37689182
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T13:55:50+02:00
2019-10-01T13:55:50+02:00
theus
http://blog.hu/user/738796
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37689002" class="reply_nick_649469" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37689002 );">@axolotl77</a>: mert megérdemli
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37689128
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T13:39:15+02:00
2019-10-01T13:39:15+02:00
sotwar
http://blog.hu/user/858234
Erről az "Illang: The Wolf Brigade" című filmről Hiroyuki Okiura 1999-es animációs filmje a "Jin-Roh: The Wolf Brigade" ugrik be. Leírás alapján a története is nagyon hasonló. Meg fogom nézni. Annál is inkább, mert Okiura animációs filmje messze a legemlékezetesebb rajzfilm, amit valaha is láttam. Pedig nem is szeretem a rajzfilmeket. Remélem ez a modern változat legalább egy picit visszaad az eredeti hangulatából....
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37689018
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T13:14:48+02:00
2019-10-01T13:14:48+02:00
axolotl77
http://blog.hu/user/649469
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37688510" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37688510 );">@steery</a>: Külön listát vezetek ilyen célra, ami mindig nálam van egy pendrájvon. Rengeteg olyan filmet töltöttem már le, amit az ilyen ajánlóknak köszönhetek.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37689002
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T13:12:24+02:00
2019-10-01T13:12:24+02:00
axolotl77
http://blog.hu/user/649469
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37688988" class="reply_nick_738796" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37688988 );">@theus</a>: Mert igaza van?
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37688988
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T13:07:46+02:00
2019-10-01T13:07:46+02:00
theus
http://blog.hu/user/738796
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37688426" class="reply_nick_567644" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37688426 );">@studkell</a>: kurva anyád,[VESSZŐ]
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37688670
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T11:51:16+02:00
2019-10-01T11:51:16+02:00
o olo o
http://blog.hu/user/909023
en orulok, hogy valaki ir ilyen filmajanlokat, mert sokszor az ember lemarad jo filmekrol, mivel nem tudja mar kovetni, hol es milyen filmek jelennek meg.<br />
A cikk irojanak meg ne szegje kedvet a sok kanape nyelveszprofesszor.<br />
meg tobb ilyen cikket, koszonjuk
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37688510
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T11:11:18+02:00
2019-10-01T11:11:18+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
Szívesen olvasnék rendszeresen ilyen filmajánlókat és tartalom összefoglalókat.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37688426
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T10:46:57+02:00
2019-10-01T10:46:57+02:00
studkell
http://blog.hu/user/567644
"5 film, amit még nem láttál [VESSZŐ], pedig illene<br />
<br />
"Mivel hamarosan egy rakás új szereplő is belép a streaming piacra [VESSZŐ], gondoltam ideje visszaemlékezni, hogy miért is a Netflix az uralkodó egyenlőre,<br />
<br />
Ha már a központozás szabályait nem nyálazod át (és nem is érzed, hova kéne vesszőt rakni), itt egy tipp: ahova "bmeg"-et tudnál tenni, tegyél vesszőt. Az esetek 95%-ában bejön. Vesszők nélkül ugyanis egybefolynak a tagmondatok, és még egyszer el kell olvasnom, hogy tudjam, mit akarsz mondani. Továbbá: "egyenlőre" két csapat tud állni, itt "egyelőre" a helyes. No meg "Észak- és Dél-Korea", "hollywoodi". "ugyanazon", vannak itt alapvető bajok. Amúgy köszi az ajánlást!
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37688402
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T10:40:51+02:00
2019-10-01T10:40:51+02:00
A Netflix egyelőre még ott tart, hogy van ugyan pénzük A-kategóriás sztárokra, de az alkotások végül csak B-C kategóriás tévéfilmek. Én most már kifejezetten kerülöm a netflixes cuccokat, mert borítékolhatóan elszúrt, másodosztályú cuccok, ha meg látványműfaj, akkor még szarul is néznek ki.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37688222
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T09:57:17+02:00
2019-10-01T09:57:17+02:00
Nazareus
http://blog.hu/user/76305
Hmmm... nekem egyik filmhez sem jött meg a kedvem a leirások alapján :(
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37688056
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T09:27:11+02:00
2019-10-01T09:27:11+02:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199?full_commentlist=1#c37688010" class="reply_nick_453239" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37688010 );">@doggfather</a>: Igen láttam
https://filmnezo2.blog.hu/2019/09/30/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_199/full_commentlist/1#c37688010
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #4
2019-10-01T09:15:09+02:00
2019-10-01T09:15:09+02:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
scorsese és a feszes tempó?<br />
láttál már filmet tőle?
https://filmnezo2.blog.hu/2019/05/10/top_20_kedvenc_sorozatom/full_commentlist/1#c37680786
Válasz erre: Top 20 Legjobb Sorozat
2019-09-28T23:18:54+02:00
2019-09-28T23:18:54+02:00
seed_blog
http://blog.hu/user/71101
Banshee! :-)
https://filmnezo2.blog.hu/2018/09/02/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene/full_commentlist/1#c37680648
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #1
2019-09-28T22:14:57+02:00
2019-09-28T22:14:57+02:00
seed_blog
http://blog.hu/user/71101
A Barlangra emlékszem, a Fangoria-tol nyertem jegyet a premier előtti vetítésre. :-) Nagyon jó film.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/03/06/overlord_kritika/full_commentlist/1#c36874122
Válasz erre: Overlord - kritika
2019-03-11T08:24:19+01:00
2019-03-11T08:24:19+01:00
MEDVE1978
http://blog.hu/user/74995
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/03/06/overlord_kritika?full_commentlist=1#c36874072" class="reply_nick_808162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36874072 );">@Filmnéző Lehel</a>: Nekem az a "dühítő", hogy ezek viszonylag könnyen kiküszöbölhetőek lehettek volna. Mondjuk az egészet a francia-német határra téve valamikor fél évvel későbbre, nekem azzal sem lett volna bajom, ha mindegyik főszereplő fekete vagy később sodorja egymás mellé őket a sors. Ugyanúgy a későbbi hibák, amiket is írtam sem nehezen kiküszöbölhetők rendezői / írói szempontból szerintem. Ha ezt a picit még beletették volna, ez egy kiemelkedő film lett volna. Persze abban igazad van, hogy ettől még jó film és mostanában el lehet ilyet nézni a filmeknek.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/03/06/overlord_kritika/full_commentlist/1#c36874072
Válasz erre: Overlord - kritika
2019-03-11T08:00:34+01:00
2019-03-11T08:00:34+01:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2019/03/06/overlord_kritika?full_commentlist=1#c36866090" class="reply_nick_74995" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36866090 );">@MEDVE1978</a>: Azért voltak ott franciaországban, mert az a bizonyos kátrány ott volt megtalálható, de egyébként elismerem az általad leírt hibákat, de ezek olyanok, amiket előbb elnézek egy nácizombis filmnek mint mondjuk egy teljesen komoly drámának.
https://filmnezo2.blog.hu/2019/03/06/overlord_kritika/full_commentlist/1#c36866090
Válasz erre: Overlord - kritika
2019-03-09T12:55:56+01:00
2019-03-09T12:55:56+01:00
MEDVE1978
http://blog.hu/user/74995
Egy hete láttam, egész jó film. Nekem az akcióval nem nagyon volt problémám, volt azonban benne pár bántóan irreális szál, ami a jó kivitelezés ellenére ott motoszkál az agyadban végig, ha valaha érdekelt a történelem :(<br />
<br />
Ugye az eleve lehetetlen kiindulópont: a hadnagy és főhősünk néger. Amiről az embernek be is ugrik: a második világháborúban az amerikai alakulatok szegregáltak voltak.<br />
Utána jönnek a kisebb-nagyobb inkozisztenciák:<br />
- a németek egy olyan falut választanak, amit nem ürítenek ki, holott a legtitkosabb kísérleteket folytatják ott;<br />
- mindezt Franciaországban, nem pedig valahol Németországban, ráadásul a part közelében, ahol eltalálhatja a szövetséges invázió;<br />
- az SS parancsnokot több órán át kínozzák, ordít, sőt még lövöldözés is van, de senki nem fog gyanút, hogy valami gond van. Ellenben a gyereket túszul ejtő és kiszabaduló SS parancsnok egy a háztól 5 méterre levő autóba fut bele, amelynél az emberei várják; <br />
- a szupertitkos bázist, ahol az egyik legfontosabb kutatás zajlik, összesen kb. 20-30 ember őrzi, sőt a támadásnál hiába rádióznak, hogy segítségre van szükség, egy német egység sem megy oda.<br />
<br />
Az egészet egy kicsit képregényesen kell elképzelni, annak viszont nagyon jó. A szörnyek és a horror elemek nagyon a helyükön vannak és nem is túl sok. Az ejtőernyős setting a legelején nagyon jó, szuper második világháborús feelingje van.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36383640
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T20:21:13+01:00
2018-12-25T20:21:13+01:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c36383476" class="reply_nick_71657" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36383476 );">@moonshadow</a>: igazad van ugyan, ám - ezt Alick is leírta feljebb - sokszor nagyon bagatell-fingfűrészelős, pitiáner mellékcselekmények történnek szappanopera jellegű sorozatokban, amikről ordít, hogy azért lettek beletéve a történetbe, hogy na meglegyen az évadonkénti tíz rész meg ki legyen töltve a negyven perc per epizód.<br />
<br />
Valamint nem sok teret enged a képzelőerőnek, fantáziának.<br />
<br />
A kétórás mozifilm dramaturg/cselekmény szempontjából a néző fantáziájára bíz sok dolgot (nem véletlenül van rengeteg spekuláció, reddit-thread, fanfiction, satöbbi rengeteg mozisikerből), egy könyv meg vizuálisan "veszi kölcsön" az olvasó képzelőerejét.<br />
<br />
Nos, egy - főleg jó rétestészta hosszúra elnyújtott - sorozat egyszerre akar látványos, fordulatos lenni, mint egy film, és egyszerre részletes, mint egy könyv. Hát....ez csak igen-igen ritkán szokott sikerülni, legtöbbször az lesz a vége, hogy nézd és ne használd az agyad, majd mi a szádba rágunk mindent.<br />
<br />
Ezért jó a Twin Peaks. Na ott aztán kattoghat az agyad sokmindenen egy-egy rész után :)
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36383476
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T19:21:27+01:00
2018-12-25T19:21:27+01:00
moonshadow
http://blog.hu/user/71657
Bunkoid ez azért nem így van. A sorozat lehetővé teszi egy részletesebb kép felépítését a szereplőkről, nincs az a kötöttség mint a másfél órás filmeknél, hogy tudjuk hogy lesz benne egy vázlatos karakterábrázolás, a főhős mondja a családjának, hogy szereti őket, valakit megölnek, konfliktus, lövöldözés, készülődés a leszámolásra, dugás, leszámolás, katarzis, stáblista.<br />
Sok selejt sorozat van, de vannak olyan minőségek is, amelyekre érdemes rászánni a szabadidőt, meg vannak olyan szódával elmegy kategóriák is, melyek pl. egy otthon végezhető monoton ülőmunka mellett némi színt visznek a hétköznapokba.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382868
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T14:18:32+01:00
2018-12-25T14:18:32+01:00
steery
http://blog.hu/user/672489
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c36382020" class="reply_nick_994924" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36382020 );">@Buchhalter</a>: Nem azt írtam, hogy imádom ezeket a sorozatokat, hanem azt, hogy ezek a legjobbak, amik a leginkább tetszettek a kínálatból. Az Altered carbonon természetesen sokat gondolkodtam. Főként azon, hogy a kevesebb erőszak sokkal jobb lett volna. Mert a kevesebb néha több.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382760
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T13:11:11+01:00
2018-12-25T13:11:11+01:00
A Last Kingdom tanulatlan tirpákoknak nyújthat élményt, tele van hatalmas baklövésekkel. Az ide berakott kép is jól példázza ezt, amin a kardhüvelyt hősünk a hátára erősítve hordja. <br />
Ennek a sorozatnak semmi köze a történelmhez, egy félresikerült fantasy, amelyben ordító f@szságokat elevenítenek meg.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382604
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T12:27:57+01:00
2018-12-25T12:27:57+01:00
kiskutyauto
http://blog.hu/user/698050
Egyiket sem láttam, de nem is bánom, mert ezek nélkül is már tökéletes multimédia zombi a mai ember, minden nap legalább egy film és egy két sorozat rész, plusz sok óra netezés, amiben szintén sok filmecske van, főleg a jutúró miatt. Amiket én láttam viszont azok is elég jók (mármint sorozatok), simán beférnének erre a listára: pl Black Mirror, Strange Things, Marco Polo (új), na és persze a jó öreg Game of Thrones...
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382518
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T11:54:47+01:00
2018-12-25T11:54:47+01:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
A legtöbb sorozattal az a probléma, hogy egy jó két órás mozifilmben leadható történetet szétszabdalnak egy évadra. Ezeket hamar meg lehet unni, mert így egy-egy részben rengeteg üresjárat van, amit dramaturgialiag az egyes szereplők lelki maszturbációjaként vezetnek fel.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382322
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T11:09:06+01:00
2018-12-25T11:09:06+01:00
DogTheDog
http://blog.hu/user/361229
Sokat elkezdtem ezek kozul, de csak a Final Space-t fejeztem be. Az remek valoban. Az Altered Carbon sem kakkantas, de rauntam. A tobbi 1-2 reszt elt meg nalam. Ami viszont vegig nagyon tetszett es nincs a listan az a Condor.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382244
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T10:41:54+01:00
2018-12-25T10:41:54+01:00
inkvisitor
http://blog.hu/user/515134
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c36382170" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36382170 );">@Void Bunkoid</a>: Egyetértek. Alig van idő valamit nézni, ha élni is akar az ember. Vasalás alá meg tök jó a Sabrina (horror)
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382212
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T10:33:59+01:00
2018-12-25T10:33:59+01:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c36382170" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36382170 );">@Void Bunkoid</a>: Nem kell sajnálnod ;) Hidd el, hogy több időd fordítok az általad felsorolt dolgokra, mint sorozatokra
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382170
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T10:21:26+01:00
2018-12-25T10:21:26+01:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
Mindig egyszerre irigyeltem és sajnáltam az ilyen sorozatjunkie népeket.<br />
<br />
Irigyelni irigylem azért, mert baszki, ezeknek mennyi szabad idejük van.<br />
<br />
Sajnálni meg sajnálom, mert baszki, mekkora rettenetes f*szságokra verik el ezt a rettenetes sok szabadidőt (azért valljuk be, a legtöbb egekbe dicsért sorozat nem epizodikus, hanem részeken át folyó cselekményű, ezt szokták "szappanoperának" csúfolni, és akármekkora karakterfejlődés meg húlebilincselő, végső soron mindegyik csak a Dallas bőrének ezerhatszázadik lenyúzása), ahelyett hogy sportolnának, tanulnának, vagy éppen csajoznának.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382020
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T09:42:41+01:00
2018-12-25T09:42:41+01:00
Buchhalter
http://blog.hu/user/994924
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c36381548" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36381548 );">@steery</a>: hát az Aktered Carbon szerintem nem a te szinted! Heti 10 milliós nézőszám az kevés neked? És olyan filmekért vagy oda mint a buta,nívótlan Lucifer 3 ??? Én és sok ismerősöm kasszálta a második évad 1-2 része után.Na az az igazi übergagyi! Tipikus amerikai sorozat fogyasztó vagy.Az Altere Carbonnál gondolkodni kell a Lucifernél meg tömheted magadba a patogatott kukoricát.A Carbonak sok üzenete van,de ha nem tudsz gondolkodni hát így jártál.A Lost In Space ott egyetértünk.Egy értelmetlen gyereknyál katyvaszt csináltak és logikátla dolgokat tettek bele .ugyan ez a The 100 az is már annyira értelmetlen lett a mindenki megöl mindenkit ,de még mindig van kit.Ha tetszik nézed a 3-dik évadnál kaszáltam a 6-dik más bolygón meg már annyira tré.Igazán erre vágysz?
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36382016
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T09:42:19+01:00
2018-12-25T09:42:19+01:00
dr utcai arcos
http://blog.hu/user/1240187
Hú, most megnyugodtam, hogy a WW2 tényleg egy kalap f@s lett. Nem nagyon akarok leülni egy ágrajzzal, hogy éppen mi hogy kivel mikor miért mennyire. Kb lövésem sincs, miről szól ez az évad...
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36381980
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T09:28:27+01:00
2018-12-25T09:28:27+01:00
meggyespiskotamagnelkul
http://blog.hu/user/1381255
Bojack Horseman 5. évad. A legjobb és egyben a legméltatlanabbul mellőzött animációs sorozat manapság.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36381870
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T08:48:24+01:00
2018-12-25T08:48:24+01:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c36381782" class="reply_nick_616231" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36381782 );">@-Britpopper-</a>: A Terrort még nem láttam de az annyira nem érdekel. A Haunting-ot se még, de azt viszont a közeljövőben biztos pótolom.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36381862
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T08:47:02+01:00
2018-12-25T08:47:02+01:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c36381276" class="reply_nick_1167681" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36381276 );">@erkölcsi hulla</a>: A Rick és Morty-ból csak pár részt láttam eddig. Sajnod nekem sincs időm az összes jó sororzatra.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36381846
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T08:41:47+01:00
2018-12-25T08:41:47+01:00
Viszlát és kösz a halakat
http://blog.hu/user/821004
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem?full_commentlist=1#c36381548" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36381548 );">@steery</a>: Get a life!
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36381782
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T08:22:59+01:00
2018-12-25T08:22:59+01:00
-Britpopper-
http://blog.hu/user/616231
Klassz lista lett!<br />
<br />
Nekem nagy meglepetés volt idén a The Terror, illetve ami szerintem mindenképp ott kéne legyen minden listán az a The Haunting of Hill House, aminek 6. része valami bravúros fényképezéssel és vágással lett megcsinálva, de az egész évad baromi klassz volt.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36381574
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T00:55:14+01:00
2018-12-25T00:55:14+01:00
nyufy
http://blog.hu/user/75063
Happy!<br />
GLOW<br />
Star Trek: Discovery
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36381548
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-25T00:40:38+01:00
2018-12-25T00:40:38+01:00
steery
http://blog.hu/user/672489
A felsoroltak közül egyedül a Westworldot volt érdemes megnézni, bár ez is nagyon el lett bénázva a nézők szándékos megtévesztése és összezavarása céljából alkalmazott, szisztematikus időpont keverések és túlbonyolítások miatt.<br />
Az Altered Carbon egy jó ötletre épülő brutális, vérgőzös, szadista, perverz agymenés, amiből egy normálisabb forgatókönyvvel igazi klasszikus világsikert lehetett volna csinálni. Sajnos, nem sikerült.<br />
A Lost in space annyira űbergagyi és hiperidegesítő baromsághalmaznak bizonyult, hogy az valami egészen siralmas. Az ilyesmik miatt van szerintem halálbüntetés Amerikában.<br />
Amikről nem esett szó, pedig egész nézhető sorozatok voltak:<br />
1. Jessica Jones 2. évad: A trehányul öltözködő, faragatlan, alkoholista szuperhősnő tovább nyomja az ipart, s ha minden jól megy, a következő évadban a szöszi barátnőjével kell majd megküzdenie, amit már nagyon várok.<br />
2. The Expanse 3. évad: Ez a sorozat egyre jobb lesz. Az első gyenge volt. A második tűrhető. A harmadik végre mutatott valamit, kifejezetten élvezetes volt nézni és gondolkodni rajta. Várjuk a 4. évadát!<br />
3. Szilicium-völgy 5. évad: Hozza a formáját, egy részét sem lehet végignézni harsány röhögés nélkül. Ezt ki ne hagyjátok!<br />
4. The 100 5. évad: Kb. ugyanaz, mint az előző négy évad: tömény drámázás, öldöklés, verekedés, árulás és elkeseredett küzdelem a túlélésért, reménytelen körülmények közt. Végül a sorozatot áthelyezték egy másik bolygóra, szóval a 6. évad már külföldön folytatódik.<br />
5. Timeless 2. évad: Sajnos véget ért az év legjobb időutazós agymenése, amiben a kis létszámú jósrác csapat minden korban simán legyőzi a sokkal népesebb rosszfiúkat. Sajnos ezt elkaszálták, pedig sokat ki lehetett volna még hozni belőle, hisz az időutazás örök slágertéma.<br />
6. Humans 3. évad: Végre kiderült, milyen tutyimutyi kiscsávók az öntudatra ébredt szintetikus androidok, akik alig tudják megállni a helyüket az ellenséges, gonosz, hazug, áruló emberiséggel szemben. De talán a 4. évadban fordul a kocka és végre átveszik a világuralmat.<br />
7. The last ship 5. évad: Sajnos ez is véget ért, méghozzá a korábbi színvonalhoz képest méltatlanul bénán és igénytelenül. Tom Chandler kapitány (bocsi, már admirális!) újra megmentette Amerikát és a világot, majd úszva elindult haza.<br />
8. The man in the high castle 3. évad: Egy picit kevésbé uncsi, béna, lassú és eseménytelen kamaradráma, mint az előző évadok. Ha egy tökös rendező kezébe kerülne, még akár jó is lehetne.<br />
9. The purge 1. évad: Ugyanolyan brutális színvonalú lett, mint a 4 mozifilm. Aki bírja az ilyen gyilkolászós filmeket, az ezt is élvezni fogja.<br />
10. Lucifer 3. évad: Pont olyan, mint az előző két évad. Abbahagyhatatlan. Kész élvezet nézni minden pillanatát. Nagyon ott van a szeren, le se lehet taszítani róla.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/12/23/2018_sorozatai_szerintem/full_commentlist/1#c36381276
Válasz erre: 2018 sorozatai szerintem
2018-12-24T22:30:09+01:00
2018-12-24T22:30:09+01:00
erkölcsi hulla
http://blog.hu/user/1167681
Rick and Morty 3. évad smafu?
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/24/the_time_machine_1960_2002_duplakritika/full_commentlist/1#c36187542
Válasz erre: The Time Machine (1960/2002) - duplakritika
2018-11-24T11:01:33+01:00
2018-11-24T11:01:33+01:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/24/the_time_machine_1960_2002_duplakritika?full_commentlist=1#c36187402" class="reply_nick_1390301" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36187402 );">@Széltoló Varászlo</a>: A The Rover-ben szerintem jól játszott, habár ott is elég visszafogott volt
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/24/the_time_machine_1960_2002_duplakritika/full_commentlist/1#c36187402
Válasz erre: The Time Machine (1960/2002) - duplakritika
2018-11-24T10:36:12+01:00
2018-11-24T10:36:12+01:00
Széltoló Varászlo
http://blog.hu/user/1390301
Hát ez az utolsó szóig igaz. Kihívás, mondj nekem egy filmet, amiben Guy jó volt. Csak egyet, ha tudsz...
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje/full_commentlist/1#c36145991
Válasz erre: A Netflix ereje
2018-11-17T14:30:50+01:00
2018-11-17T14:30:50+01:00
bio
http://blog.hu/user/58479
En is netflix fan vagyok es ezt mondom ugy hogy nem nezek sorozatokat. Csak olyan sorozatot nezek meg aminek jo volt a kritikaja es mar be van fejezve. Csak meg nehany dolog ami eszembe jut. Legalis. Netflix elott mindig torrenteztem es ugyan sose voltam szivbajos de megsem volt szep dolog. Nem gyulnek a filmek a vinyon. Biztos mindenki ismeri azt az erzest mikor megnezel egy filmet es nem torlod zsigerbol hanem szepen elrakod hogy "ezt meg lehet hogy megnezem" Persze sosem nezem meg. Csak ilyen filmekbol van nehany terrabajtnyi feleslegesen foglalt tarhelyem. Ami meg a netflix elonye hogy olyan nagyon szar filmek nincsenek. A mai szar mozifilmek szinvonalahoz kepest egyaltalan nem rosszabb. Tehat kb annyi eselyem van szarba nyulni mint a moziban. Plusz pont hogy UK-ban a netflix premiereket plakatokon buszokon mindenhol nyomatjak ugyhogy ha az email emlekeztetot nem is nyitom meg mindig a nagyobb premierekrol mindig ertesulok az utcan jovet-menet. Nem vagyok nagy film fogyaszto. Heti 1-2x van alkamam filmet nezni ilyenkor max ketto fer bele. Engem a netflix a jelenlegi tartalmaval tokeletesen kiszolgal. Ja es nulla reklam. Lassan mar youtube-on sem lehet 5 perc taralmat vegignezni hogy vmilyen formaban ne kapnal reklamot az arcodba. Egy negativumot tudnek csak emliteni hogy nincsen ertekelesi lehetoseg Sajnos ez miatt beleszaladtam egy-ket nezhetetlen filmbe. Persze ezzel nyilvan probalnak nagyob nezettseget generalni. Ha kivancsi vagy nezd meg magad es ne az alapjan dontsel hogy ki mit mond vagy hany pontot ad.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje/full_commentlist/1#c36139739
Válasz erre: A Netflix ereje
2018-11-16T10:11:38+01:00
2018-11-16T10:11:38+01:00
koborallat
http://blog.hu/user/1379983
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje?full_commentlist=1#c36139731" class="reply_nick_1379983" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36139731 );">@koborallat</a>: dtand ip-tol=stand up-tol*
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje/full_commentlist/1#c36139731
Válasz erre: A Netflix ereje
2018-11-16T10:10:24+01:00
2018-11-16T10:10:24+01:00
koborallat
http://blog.hu/user/1379983
soha nem tanultam angolt, amit tudok azt mind a feliratos filmeknek es sorozatoknak koszonheto. ma mar felirat nelkul is megnezek dtand ip-tol kezdve, filmeken at barmit es nagyon ritka az amit nem ertek. persze -jol- beszelni mas angolul, ahhoz az is kell, hogy az ember a sajat nyelven is kelloen jol ki tudja fejezni magat.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje/full_commentlist/1#c36139037
Válasz erre: A Netflix ereje
2018-11-16T07:43:02+01:00
2018-11-16T07:43:02+01:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje?full_commentlist=1#c36138917" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36138917 );">@midnightcoder2</a>: Tény, hogy önmagában attól, hogy valaki angolul magyar felirattal néz filmeket nem fog megtanulni angolul, de ha melette rendes tanulja is valaki a nyelvet, akkor igenis nagy segítség.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje/full_commentlist/1#c36138917
Válasz erre: A Netflix ereje
2018-11-16T07:05:48+01:00
2018-11-16T07:05:48+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje?full_commentlist=1#c36136515" class="reply_nick_836657" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36136515 );">@Charly Firpo</a>: Én mindent angolul olvasok, így össze tudom kötni a kellemeset a hasznossal. Az angol felirat / angol szöveg kombó sem rossz, ezzel valóban lehet nyelvet tanulni, de ehhez már kb. középfokú nyelvtudás környéke kell. Mivel nálunk a filmnézés családi program, és ehhez csak az én angol tudásom elég jó, így nálunk kell a szinkron, ezért nem igazán játszik a Netflix.<br />
<br />
Az viszont mese, hogy a feliratoktól milyen jó lesz majd az angol nyelvtudás. Ez max. ott igaz, ahol a nyelv nagyon közel van az angolhoz. De a magyar szöveg angol hang kombóval a magyar átlagpolgár max. a yes és a no szintjéig fog megtanulni angolul. Az angol szöveg angol felirat kombó már hasznos, de ahhoz kell egy combos szókincs ha a kötőszavakon túl is érteni akarod hogy mit mondanak.<br />
<br />
Amúgy ezzel a streamelősdivel az a gondom, hogy a világ egyik fele az egyik csatornán van, a másik a másikon, kettőre meg nem akarok előfizetni. Ami viszont a legnagyobb bajom az egésszel, hogy rohadtul nincs időm filmet nézni.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje/full_commentlist/1#c36136835
Válasz erre: A Netflix ereje
2018-11-15T18:50:36+01:00
2018-11-15T18:50:36+01:00
Orltran
http://blog.hu/user/249133
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje?full_commentlist=1#c36136515" class="reply_nick_836657" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36136515 );">@Charly Firpo</a>: Hála Istennek, a világ nem ilyen bináris, és lehetséges összekötni a kellemeset a hasznossal. Én pl. mindent angolul nézek (mert az közel anyanyelvi szinten megy), francia felirattal (mert az meg alig-alig megy). Ettől önmagában nyilván nem fogok megtanulni franciául, viszont egy csomó szó rám ragad szinte magától, és ha nem is értem a nyelvtant mindig, nyelvi fordulatokat viszont felveszek. Azzal is tisztában vagyok, hogy a feliratoknál sok a zanzásítás, de eldönthetem, hogy most szórakozok csak, vagy esetleg más haszna is van az eltöltött időnek. (Ha nem is olyan sok, de a semminél bizonyíthatóan több).
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/14/a_netflix_ereje/full_commentlist/1#c36136515
Válasz erre: A Netflix ereje
2018-11-15T17:40:44+01:00
2018-11-15T17:40:44+01:00
Charly Firpo
http://blog.hu/user/836657
Már megint ez a marhaság a nyelvtanulással. Öreg, ha filmet/sorozatot akarok nézni, azt a film- és művészi élményért teszem, nem azért hogy nyelvet tanuljak. Nem kéne keverni Gizikét a gőzekével.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/04/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_711/full_commentlist/1#c36075793
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #3
2018-11-06T14:42:41+01:00
2018-11-06T14:42:41+01:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/04/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_711?full_commentlist=1#c36074539" class="reply_nick_1381551" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36074539 );">@Zabalint</a>: <br />
Eriknél, az angolnánál feltétlenül tehetségesebb volt.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/04/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_711/full_commentlist/1#c36074539
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #3
2018-11-06T09:48:07+01:00
2018-11-06T09:48:07+01:00
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/04/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_711?full_commentlist=1#c36071667" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36071667 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: <br />
Láttad az Eddie, a sast? Tehetséges? :-)
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/04/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_711/full_commentlist/1#c36074169
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #3
2018-11-06T07:53:36+01:00
2018-11-06T07:53:36+01:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
Megnéztem az előző két ajánlót, azok mind 0/5-ös érdeklődést váltottak ki belőlem.<br />
<br />
Ez viszont 4/5-ös érdeklődési szintű.<br />
Köszi az ajánlót.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/04/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_711/full_commentlist/1#c36072175
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #3
2018-11-05T19:46:19+01:00
2018-11-05T19:46:19+01:00
dr utcai arcos
http://blog.hu/user/1240187
Az Aldo-s filmet így könnyebb megtalálni: Mais Forte que o Mundo, jó tippek, eddig csak a Sasról hallottam, a Race teljesen kiment a fejemből, most pótlom valamikor :) .
https://filmnezo2.blog.hu/2018/11/04/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_711/full_commentlist/1#c36071667
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #3
2018-11-05T17:50:05+01:00
2018-11-05T17:50:05+01:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
Sportfilm? Nagyjából mind egy kaptafára megy. Tehetséges, de még pályakezdő sportoló, nagy erőbedobással hajt, közben jön egy kudarc vagy elbizonytalanodás, de leküsdi és a végén sikert ér el. <br />
<br />
"Ami még filmes szempontból érdekesség, hogy Leni Riefenstahl-nak is ad szerepet a film"<br />
<br />
Ez elég érdekes húzás egy 2016-os filmtől, mivel Leni Riefenstahl már 2003-ban meghalt.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163/full_commentlist/1#c35944039
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #2
2018-10-08T22:10:45+02:00
2018-10-08T22:10:45+02:00
Négyes_
http://blog.hu/user/823762
Hát valahogy nem kaptam kedvet ezekhez a filmekhez, illik vagy sem. Még a kattintásvadász poszt hatására sem.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163/full_commentlist/1#c35943767
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #2
2018-10-08T21:08:59+02:00
2018-10-08T21:08:59+02:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163?full_commentlist=1#c35943357" class="reply_nick_867671" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35943357 );">@Shim</a>: Majd írd meg kommentben, hogy tetszettek a filmek ;)
https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163/full_commentlist/1#c35943763
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #2
2018-10-08T21:08:31+02:00
2018-10-08T21:08:31+02:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163?full_commentlist=1#c35943587" class="reply_nick_1006922" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35943587 );">@annalovacska</a>: Hát reméljük legközelebb végre sikerül a kedvedre valót is ajánlanom, habár a Turbo Kid szerintem van annyira szerethető, hogy bárki számára élvezhető legyen.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163/full_commentlist/1#c35943587
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #2
2018-10-08T20:35:57+02:00
2018-10-08T20:35:57+02:00
annalovacska
http://blog.hu/user/1006922
Szia Lehel bekukkantottam megint, mert megígértem, megint illetlen vagyok. Kezdek frusztràlódni. (Amúgy kitünő a filmleírás, sajna egyik film sem az esetem, de nem tartom magam emiatt illetlennek) <br />
Lelkesedésed el ne hagyd ettől még
https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163/full_commentlist/1#c35943357
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #2
2018-10-08T19:46:26+02:00
2018-10-08T19:46:26+02:00
Shim
http://blog.hu/user/867671
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163?full_commentlist=1#c35942785" class="reply_nick_808162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35942785 );">@Filmnéző Lehel</a>: Nekem meghoztad a kedvem mindegyikhez, köszönöm! Tahó trollokkal meg nem kell foglalkozni.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163/full_commentlist/1#c35943121
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #2
2018-10-08T18:48:39+02:00
2018-10-08T18:48:39+02:00
Viszlát és kösz a halakat
http://blog.hu/user/821004
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163?full_commentlist=1#c35942785" class="reply_nick_808162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35942785 );">@Filmnéző Lehel</a>: "lehet ötven év múlva majd az általam felsorolt filmek lesznek egyesek szerint kötelező darabok"<br />
<br />
Nem lehet, ettől nem kell tartanod.
https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163/full_commentlist/1#c35943107
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #2
2018-10-08T18:46:36+02:00
2018-10-08T18:46:36+02:00
Viszlát és kösz a halakat
http://blog.hu/user/821004
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163?full_commentlist=1#c35942153" class="reply_nick_728643" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35942153 );">@szepipiktor</a>: <br />
"Valószínűleg az iskolázottságom miatt" <br />
"álsz"
https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163/full_commentlist/1#c35942843
Válasz erre: 5 film, amit még nem láttál pedig illene #2
2018-10-08T17:41:39+02:00
2018-10-08T17:41:39+02:00
Filmnéző Lehel
http://blog.hu/user/808162
<a href="https://filmnezo2.blog.hu/2018/10/07/5_film_amit_meg_nem_lattal_pedig_illene_163?full_commentlist=1#c35942829" class="reply_nick_50534" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35942829 );">@Netszamuráj</a>: Örülök ha meghoztam hozzájuk a kedvet, elvégre ez ennek a sorozatnak a célja :)