2015. jún 16.

Az Utolsó Ház Balra - kritika

írta: Filmnéző Lehel
Az Utolsó Ház Balra - kritika

Ezt a horrofun rovatot azért hoztam létre, hogy az oldalnézői azokat a horror filmeket, melyeket nézek külön kategóriában is megtalálják, mert szerintem ez a műfaj valamivel elkülönül a többitől, főleg azért, mert kisebb rétegnek szól. Tehát, hogyha a kritikák címke alatt nem fogtok horrofilmet látni, az azért lesz, mert azokat itt találjátok.

Na szóval adott egy 2009-es horror remake, aminek az eredeti változatát nem láttam, de nem is tervezem, mert egyrészt mivel ennél már úgysem lesz jobb, másrészt mert a Baaad movies készített róla egy videót....

A történet szerint adott egy három tagú család, papa, mama, és a tizenhétéves úszótehetség lányuk. A család a nyári vakációra leutazik a vidéki házukba, ahol a leány egyből találkozni szeretne a helyi barátnőjével, hogy egy kicsit elszakadhasson az uncsi szülőktől. Persze a barátnő az első adandó alkalommal összeszed egy fiatal drogdílert, akihez elmennek és órákon át élvezik a marihuána tudatmódosító hatásait, azonban váratalanul megérkezik a gyereknek frissen szökött apja a barátnőjével és haverjával, akit mellesleg Aaron Paul játszik és onnan csak egy mód létezik mivel látták a srác apjának az arcát, hogy eltüntetik a két lányt lábalol és innentől szörnyű dolgok történnek...

Habár, ha az ember megnézi a trailerét ennél többet tud meg, de én azt ajánlom, hogy aki még nem látta az ne is nézze meg, mert szerintem túl sokat spoilerezik, ezért irtam le én is a filmnek durván csak az első húsz percét, mert szerintem úgy egy sokkal nagyobb élmény ha az embert váratlanul éri az hogy... hogy nézzétek meg ezt a filmet, mert egy kibaszott mester mű! Nem is tudom hogy mikor láttam utoljára egy ennyire feszült filmet és a feszültségnek az ennyire mesteri adagolását. Úgy kell elképzelni, hogy ott ülsz a székbe és olyanokat sóhajtozol és nem az unottságtól, hanem azért, mert az ember is tiszta idegben várja hogy mi fog történni. Mindemellet a brutalitás is annyira kendőzetlen, mint amennyire annak lenni kell és nem esnek át a ló túl oldalára, talán épp ezért olyan ütősek a véres részek. A színészek teljesen korrektek a karaktereikkel eggyüt, akiknek szurkolnunk kell azoknak szurkolunk, akiket utálnunk kell azokat meg utáljuk.

Tényleg még a horrort nem kedvelő embereknek is bátran ajánlom, mert mostanság a tényleg színvonalas horror remake-ek ritkaságszámba mennek, ezért meg kell becsülni a tényleg jó darabokat.

Szólj hozzá

Horrorfun