2018. aug 11.

Special Correspondents - kritika

írta: Filmnéző Lehel
Special Correspondents - kritika

A New York-i rádiózás egyik nagyágyúja azt a feladatot kapja a főnökétől, hogy utazzon el Ecuadorba, ahol kitört egy polgárháború és a helyszínről készítsem tudósításokat. Technikai segédjével el is indulnak, ám véletlenül egy levél helyett a repülőjegyeket dobják el az útleveleikkel együtt és így nem tudnak elutazni időben, ezért gyorsan ki kell valamit találniuk. Meg is jön az ötlet, mégpedig az, hogy ott maradnak New York-ban és onnan hamis tudósításokat küldenek a rádiónak.

A két főszereplő kilétén kívül semmit nem tudtam a filmről, amikor leültem megnézni, még azt sem, hogy Ricky Gervais írta és rendezte egyben és egy egész kellemes filmélmény volt. Tipikusan egy olyan vígjáték, amit megnéz az ember, nevet egy pár jót rajta, aztán pár nap múlva és nem is emlékszik rá. A főszereplő páros nagyon jól működik, nem is tudom, hogy Eric Bana-t mikor láttam ennyire lelkesen színészkedni. Ricky Gervais meglepően visszafogottan játszik önmagához képest, de jól hozza a karakterét és a kettejük között remekül működik a kémia, jó párost alkotnak.

 A poénok nagyrésze inkább csak megmosolyogtató, de azért volt egy pár, ahol én hangosan felnevettem, ami nálam manapság egyre ritkább. Szerepel a filmben Vera Farmiga is, aki kapott egy elég szatirikus mellékszálat, ami remekül kiegészíti a fő történetfolyamot. A helyzetekből sajnos, azért nem hozták ki a maximumot, szerintem több volt az alapötletben, de komoly hiányérzetem nem volt benne.

Nekem feldobta a péntek estémet a film, nyugodtan tegyetek vele egy próbát.

Szólj hozzá

Kritikák